han missar ju allt!

Liams pappa missar ju alla hans framsteg.
Han har träffat han 5 minuter max på 2 veckor.
Är detta normalt?
Jag har sagt hela tiden att hans andra son betyder mer å jag har fått bevis på de nu.
Honom tar han hand om sina veckor.
Alltså varannan vecka.
MEN hans andra son då.
Han behöver också sin pappa.
Visst han är bara 2 månader men han känner nog av detta ändå, min nedstämdhet osv.
Han tycker han bryr sej om honom genom att låta oss bo i hans lägenhet tills vi hittat nåt annat men va fan, han behöver väl kärlek av sin pappa med.
Att man aldrig lär sej å skaffar barn med rätt person.
Trodde ju jag alltid skulle leva med honom men tyvärr så blev de inte så.
Hur mycke jag än vill så kan jag inte ändra på de.
Ville bara avreagera mej på nån:)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Fy fan trodde man aldrig om honom, men han har väl "den där" som manupilerar honom hela tiden..Men en vacker dag kommer han ångra sig å då e det kanske försent.... Finns här för dig gumman det vet du!!!









2008-08-22 @ 17:43:27
URL: http://catrin-catrin.blogspot.com
Postat av: Han

Efter vad hon sagt o gjort så är det väll inte mycket annat jag kan göra men tro inte att jag inte vill träffa o vara med min son.

2008-08-27 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0