trodde du ja

hahahahahaha
dagens skämt eller.
tror du på allvar att jag skulle vilja va som du?
haha
skulle hellre vart en gris än å va som du.
Du är bara så jävla svartsjuk för att jag umgås med H.
å tro inte en sekund att jag är svarsjuk för att du umgås med glenn för skulle han vilja ha ett skabb som dej så skulle jag inte bry mej ett skit.
de enda jag bryr mej om är liam i detta läge.
Han kommer ALDRIG få va i närheten av dej, de är de enda jag bryr mej om.
sen skiter jag fullständigt i vad du gör.
så länge jag slipper se dej eller höra från dej så är jag nöjd.
Ville egentligen inte va lika mesig som du å skriva blogg till dej men orkade inte ta de på sms.
så sköt ditt så sköter jag mitt.
ska aldrig höra av mej till dej igen så gör mej en tjänst å gör likandant.
Vill inte ha med dej å göra. NÅNSIN.
Du äcklar mej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

go girl =)

2008-08-25 @ 08:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0