wohoo:)

Till helgen kommer han hit:)
eller ja inte hit men till trollhättan.
Då ska vi träffas & se hur de känns. Spännande:)
Vet inte riktigt vad vi ska göra men han har ju med sej sina barn så vi får väl hitta på nåt med dom.
Dom va så söta på kortet jag såg.
Tvillingflickor på 2 år har han.
& det bästa av allt, han har ett normalt ex haha, de va fan på tiden.
Hoppas de känns bra för då kan jag åka ner dit varje helg sen, å jag kan ju stanna där på veckorna med eftersom jag går hemma. Helt jävla underbart känns livet nu:)
& mina underbara vänner (ja jag har faktiskt vänner) som har ställt upp till hundra, ni är guld värda, hade aldrig klarat detta utan er.
Va på badhuset med dom stora barnen idag så dom fick egentid med mej, l va hos mormor & morfar under tiden.
På badhuset tog dom sitt första märke, baddaren, så duktiga mina barn är:)
Å L börjar bli stor nu, han håller huvudet själv å vänder sej nästan helt.
Han är ju så söööööt min lilla pojk & mina underbara stor barn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0