En natt kvar

Nu är de bara EN natt kvar tills vi flyttar,
imorgon bär de av;)
ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!
Ett nytt hem, ett nytt liv.
De här kommer bli super, de vet jag, känner de på mej.
Mitt liv kommer bli underbart.
Jag har mina underbara vänner,
vad skulle jag gjort utan er?
Jag är en ny människa, en bättre människa å de känns så jävla skönt att jag har ändrat på mej.
De va slitsamt men de var de värt.
Så vem vill komma upp i mitt nya snygga hem å dricka kaffe till veckan?;)
Jag vet vilka 2 personer som kommer va där först iaf;)
Å de är mina underbara å närmaste vänner som har hjälpt mej under den svåraste tiden i mitt liv.
Dom enda som brydde sej.
Eller nä marielle också såklart.
Pratade med hon idag å hon berättade sin rädsla som hon hade när jag mådde som sämst å de värmde att du tänkte på mej. Du anar inte hur mycke de betyder.
Älskar dej gummsan.
Nä nu ska jag ta å lägga mej på min madrass på GOLVET i VARDSGSRUMMET (hur känns de då, jaja är ju bara en natt)
å kolla på GLAMOUR:)

Måste samla krafter inför morgondagen

Natt natt

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

lilla gumman... Älskar dig.. Gott att det blir av imorgon, hör av mig när jag slutat och hämtat barnen så bär det av till ditt nya liv.. puss å kram

2008-11-20 @ 22:03:45
URL: http://www.angeliqa-angeliqa.blogspot.com
Postat av: metalbaby

Ja äntligen gumman...du är värd allt slit. Imorgon är första dagen i ditt nya liv

love ya puss

2008-11-21 @ 01:08:12
URL: http://metalbaby.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ååh gumman.. du är så söt!

Love you.

Förresten så är jag i munkedal nu..ska jag komma bort sen?? Ring 0703065304, eller hem till mamma om du har tid!

puss

2008-11-23 @ 09:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0