Kört lådor

Idag har jag & Angeliqa kört upp en del lådor till nya lägenheten,
eller till ett rum där uppe tills lägenheten är klar.
De va gott att få bort en del å slippa köra allt på en dag.
Lägenheten är färdig denna veckan nån gång.
Hyresvärden sa idag att jag även skulle få ismaskin i frysen:)
Inte fel.
Har vart på tippen idag med,
fan va gott att bli av med all skit man sparar på.

Igår hade jag & Angeliqa mys kväll.
Jag & barnen sov över hos henne,
när vi hade lagt barnen kollade vi på "ensam mamma söker" & åt tacos.
Det va riktigt trevligt & de va längesen vi gjorde de.
Så de får vi snart göra om igen:)

Till helgen ska vi antagligen in till Uddevalla & bowla.
Fan va kul de är & barnen älskar att bowla.
Måste fan börja hitta på saker känner jag,
kan inte bara sitta hemma hela tiden,
blir ju knäpp då.

Till dej:
De va en lättnad att få höra att de inte handlade om mej.
Jag va bara tvungen att fråga.
Du säger att du är ledsen för allt men jag tror faktiskt inte de.
Då hade du inte gjort så,
eller iaf kämpat för att rätta till de.
De är jobbigt att mista en vän man haft länge,
men tyvärr kan jag inte lita på dej igen.
Du svek mej på värsta sätt (enligt mej) &
de gjorde fruktansvärt ont.
Mitt liv är inte som det har vart förut,
mycke har ändrats.
När den man älskar lämnar en så borde vännerna göra allt för att stötta & trösta.
Men du gjorde inte de.
Du va med h*n istället & hjälpte h*n.
Kan du tänka dej in i den situationen & känna hur de hade kännts för dej om jag hade gjort så?
Jag gick genom eld för dej förut med.
Men inte nu tyvärr.
Jag trodde våran vänskap skulle vara för alltid,
men jag trodde fel.
Vi kanske helt enkelt är så olika.
Men tack för att du skulle berätta för mej om de va nåt.
Hoppas du verkligen menar de med.

Nä nu ska jag fortsätta städa här & dricka kaffe.
Barnen la sej precis också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0