Längtar

till vi ska flytta.
Vill flytta nu!
Egentligen vill jag ju inte flytta härifrån alls men är man tvungen så är man tyvärr.
De hade bara vart jobbigt å bo kvar här med alla minnen  å så.
Det kommer va jobbigt till en början att flytta men de kommer bli bättre.
Jag mår redan mycke bättre än jag gjort innan.
Jag känner att jag verkligen har en underbar framtid.
Jag reser mej upp sakta men säkert.
Men detta som hänt önskar jag inte ens att min värsta fiende får uppleva,
så jävla jobbigt var de.

Hmm idag har vi bara vart hemma.
Imorgon ska jag till familjeförskolan & till bvc.
Så imorgon Lina lovar jag att komma;)
Har vart i en svacka ett tag nu,
men nu känns de mycke bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0