sakta men säkert

blir lägenheten klar.
Ni kan inte ens ana hur jävla snygg den är.
Rummen är inte så stora men va fan,
huvudsaken är ju att de är snyggt;)
De är blank vita skåpsluckor, en skit snygg ek bänk,
en silvrig spis å diskmaskin, en fläktkåpa som hänger över köksön.
Har fått min boxer å boxer kortet nu med, inklusive disneychannel,
ser ni, jag klarar mej helt själv,
jag behöver ingen man, jag är självständig.
Ordnar med allt praktiskt, tar hand om 3 barn själv,
ja ni hör ju;)
Åh gud så lycklig jag är nu.
Å lägenheten är BARA MIN Å BARNENS,
ingen kan sitta å säga att de inte är min, för det är ENDAST MIN.
Haha.
Så nu bestämmer jag tjejer att vi ska sitta uppe hos mej å förfesta:)
Så dax å ordna barnvakt för vi ska ut i slutet av månaden,
annars går jag fan ut själv:)


Nä nu ska jag å Liam åka å hämta Nathalie å Jonathan!


Kommentarer
Postat av: metalbaby

Jag e på :) ..barnvakt redan fixat

2008-11-12 @ 15:55:38
URL: http://metalbaby.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

ja ska verkligen försöka kram

2008-11-12 @ 22:08:48
URL: http://www.angeliqa-angeliqa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0