Snodd av Maja

När fick du reda på att du var gravid?
I oktober -07 när jag va på väg hem från ullared

Blev det en chock?
Ja jag blev väldigt chockad men väldigt glad, skickade sms till blivande pappan direkt:)

Hur gammal var du? 
22 år

Hade du mycket halsbränna?

OOOO ja hela tiden, ständigt.

Spydde du mycket?
Inte en enda gång.

Hade du mycket foglossning?
Nä inget

Har du fått bristningar?
Ha ha inte en ända

Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Jag trodde de va en flicka

Gick du över tiden?

nepp

Födde du för tidigt?
Ja lite mer än en vecka tidigare.

Hur var förlossningen?
Sattes igång 2 dagar efter att vattnet hade gått, men han reagera negativt på de så de blev akut snitt med sövning.

Blev du sydd?
Ja i magen

Dragen med sugklocka?
Nej

Hur många var inne i förlossningsrummet?
Eftersom de va snitt så va jag själv förutom alla läkare då

Vilket BB födde du på?
NÄL sjukhus ( Tollhättan)

Hur stor var bebisen?
3385 g och 50 cm lång

Vad fick bebisen heta?
Liam Glenn David Johannesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0