Dagen som vart

Skulle vart på familjeförskolan idag men är så jäkla förkyld å har sån jävla hosta så jag gick inte dit. Men ska dit på fredag, då måste jag va frisk. Jag har vart med Angeliqa en sväng idag, mötte en person, h*n såg ledsen ut å lät ledsen, de gjorde så ont i mitt hjärta. Hur fan kunde h*n göra så mot h*n? Det är fan inte acceptabelt. Tänk på hur fan den stackaren mår egentligen. Men de gör du/ni inte. Egon som ni är. Gör så ont att bara se på å inte kunna göra nåt. Angeliqa reagera också som jag, de gjorde ont i henne med. Men tyvärr kan jag inte aggera, hur mycke jag än vill. Det är hemskt. Annars idag har jag packat, städat & vart hos mamma en sväng. Jag & Angeliqa har vart hos Veronica idag å druckit kaffe, de va trevligt:) Barnen har vart så duktiga idag å städat sitt rum, dom har plockar upp alla leksaker från golvet & dammsugit. Mina duktiga barn:) Imorgon ska barnen till dagis så jag å Liam tänkte åka ut till Maja en sväng å hälsa på. Hon ska få låna lite kläder till Jack som Jonathan hade när han va mindre. Ge å ta ni vet! Åååå nu längtar jag till halloween, då ska jag fan ha kul:) Det är inte ofta man går ut så man får ju ta igen allt då. Har druckit en sen Liam föddes, en gång på 4 månader alltså. Det känns gott faktiskt. Jag har aldrig nån lust att gå ut längre men nån gång är de kul att gå ut med tjejerna:) Nä nu ska jag fortsätta packa här, sen ringa Angeliqa, Maja har jag nyss pratat med, sen sova å läsa skvaller blaskan:) Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0