Denna dag

har inte vart en bästa men men, lifes go on. Älskar mina underbara vänner som alltid ställer upp, alltid stöttar, alltid finns där. Vad skulle jag gjort utan er? Ni finns där i vått å tort. Dag som natt. Ni är guld värda, å den dan jag mår riktigt bra å är lycklig så ska jag ställa upp lika mycke tillbaka, orkar bara inte de just nu men de hoppas jag ni förstår. Hade först tänkt gå ut idag men ville hellre stanna hemma med Liam. Vi har de ju alltid så mysit. Lägger oss alltid ihop varje natt å sover tillsammans. Det är kärlek. På måndag kommer mina andra underbara barn hem. Dom ör hos sin pappa nu. Han har också vart underbar de senaste å han förstår hur jag mått. Idag har vi vart en sväng hos maja, sen åkte vi till Lotta å sen till Lina. Har druckit en hel del kaffe idag med andra ord:) Ska till Lina en stund imorgon med. Är så skönt att prata med henne. Nä nu ska jag gosa med min son. Ska lägga upp lite bilder på oss här imorgon med. Han har ju växt en del nu:) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0