Ny badad

Nu är min underbara Liam nybadad. Han låg i baljan i ca 20 minuter å plaskade som attan. Han skratta hela tiden å när Nathalie skrattde åt han så blev de ännu roligare. Gud så söt min prins är:) Han låg i vattnet tills de blev iskallt men kul hade han;) Så nu sover han så gott. Spelade in en snutt när han badade som jag ska visa Glenn. Annars idag har vi inte gjort så mycke, städat som vanligt, vi gick ner till centrum förut å handlade lite. Maja, Angeliqa, Togge & Veronica har vart här idag. Jag å Maja har vart på babyrytmiken. Nathalie va på dagis å Togge passade Jonathan. Om Jonathan är frisk imorgon så ska vi till familjeförskolan. Nu ska jag göra ordning mej för sängen, för IDAG SKA jag lägga mej i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0