Sanslöst

hur folk kan betee sej.
Hur en människa kan låtsas som ingenting har hänt.
Bara säga hej å tro att allt är bra.
Hmm de är nåt som inte stämmer.
Tror hon på fullaste allvar att jag är så jävla dum i huvet?
Jag VET att dom sitter där å snckar så jävla mycke skit om mej.
Jag är INTE dum.
DU kan inte sitta där å snacka skit å tro att allt är mitt fel å sen hälsa på mej som om ingenting har hänt!
Jag accepterar inte sånt beteende.
Har du inte ens försökt å träffa liam innan så varför ska du göra de när du möter oss?
En normal person hade försökt hjälpa till att lappa ihop förhållandet.
Du hade kunnat ringa mej eller komma hit för att träffa Liam men inte då.
Du satt hellre där hemma å hållde din son bakom ryggen å brydde dej bara om ditt första barnbarn.
Och så kommer de alltid att vara.
Jag vill inte va med i ert falsk spel.
Jag ÄR mognare än så.
Så kom fan inte å hälsa på mej igen,
jag kommer gå förbi å snäsa nästa gång med, de är för sent nu!
NI skulle tänkt innan.
Tänkte ni nån enda gång på Liam å hans liv?
Nä skulle inte tro de.
Då hade ni fan inte gjort på detta sättet.
Han klarar sej bra med mej.
Liam är oskyldig å föddes till detta liv pga mej å hans pappa,
du skulle tänkt på de innan.
Han är helt oskyldig i de här men de är han som får sota å lida för allt.
Är de så jävla svårt att förstå?
Är de så jävla jobbigt att tänka lite på Liam?
TYDLIGEN

NI gör mej förbannad å besviken,
två äldre människor som beteer sej så här, hmmmmm

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad stavfel det var här...

2008-10-03 @ 15:42:31
Postat av: sandra

Jaha ok?

Vad spelar de för roll?

Fegt att va anonym du

2008-10-03 @ 20:28:05
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0