Sjukhuset

Ska va på sjukhuset kl 10 idag med nathalie. De går så fort där inne. & Nathalie gör alltid som sköterskan säger direkt, gott å slippa tjata. Sen ska vi åka med Ageliqa till lysekil en sväng. Hon ska hämta en sak där. Efter de åker vi nog med hem till henne så barnen får leka lite. & så jag å Angeliqa kan umgås. Alltid lika trevligt att umgås med min gumma:) Jag, Maja & Angeliqa ska ut på halloween, på fredagen, Händer de nåt då? Fast vi ska iof gå på krogen. Måste ju kolla in gamla agassis å sen blir de mortens. Vi ska träffa lite folk på mårtens med. Nä nu måste jag dricka upp kaffet å sen göra ordning mej. Får ju åka härifrån kvart över nio om man ska hinna få parkering, i å ur med vagnen osv.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en jätte bra måndagsmorgon och resten av dagen såklart :) Kram S

2008-10-20 @ 08:21:50
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: veronica

taskmört!!! haha jag vill också med!!! hehe ska försöka orka en stund iaf... jobbar ju till 7... haha.. kram o en flört till dina barn!

2008-10-21 @ 15:05:09
Postat av: sandra

Vart vill du med?

kram

2008-10-21 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0