Är de så jävla svårt att fatta

tydligen så är de det.
Jag är & mina barn är borta från ert liv,
precis som ni ville.
Va fan kan ni inte låta oss vara då för?
Du &itt patetiska ex, de gör mej kräkfärdig.
Hon ville hela tiden att vi skulle försvinna ur era liv å nu när vi väl gjort de,
då kan väl hon ge fan i mitt.
Haha detta är så jävla patetiskt.
Jag får inte träffa deras son så vad fan ger henne rätten att träffa min son?
De kan du ju bara glömma.
Varken DU eller M ska få komma i närheten av han.
Han är våran.
& han har absolut inget med er att göra.
De är sååå mycker jag vill skrika ut här men de gör jag bara till mina vänner,
för till dom kan jag säga vad som helst å vad jag tänker göra.

Nä nu ska jag återgå till mitt nya underbara liv:)
Trodde ju inte jag kunde bli lycklig utan han men jag blev ännu lyckligare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0