Ärlighet

Är de så jävla svårt för dej att vara ärlig.
Visst du hade inte fått tagit med han om du sa sanningen men du ska fan inte ljuga för då gör du de bara svårare för mej att lämna han till dej.
Jag har sagt till dej tusen ggr att han INTE ska träffa dom två.
De är dom enda han inte får träffa.
Ska de va så jävla svårt att acceptera de?
Hade jag bara kunnat lita på dej så kunde du fått haft han rätt ofta & jag kunnde känt mej lugn MEN
jag kommer aldrig kunna känna mej lugn när jag lämnar han till dej efter detta.
ALDRIG!


Tycker du inte själv de hade vart lättare om du kunde ha han oftare?
Tycker du inte de hade vart skönt om jag kunde känna mej lugn när du hade han?

FY FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0