de va tabben

hur kan man säga att man bryr sej om sin son å lova att komma en dag å träffa han å sen inte komma inte ens höra av sej för att istället är han med sina andra son som han ändå träffar varje vecka några dagar.
Nä de va droppen.
Förhoppningsvis kanske du inser själv vad du prioriterar mest, fast de är ju bara att hoppas iof.
Du kommer nog aldrig inse hur du håller på, alla andra ser de förutom du å dina godtrogna vänner å grannar då haha.
Han tog kort med sin första son när han föddes, de gjorde han inte med denna sonen å ändå frågade jag han säkert 10 gånger.
Han har alltid träffat sin första son regelbundet (ofta), de har han inte gjort med denna sonen.
Han hör alltid av sej å frågar hur den första sonen mår, de gör han max 2 ggr i veckan med denna sonen.
Är de nån mer än jag å mina vänner som ser skillnaden?
De skulle aldrig falla han in att strunta i å hämta E när han ska de eller iaf höra av sej till M å säga att han inte kommer men de har han gjort mot oss flera ggr redan.
Så nu kan du M springa till andra M å berätta allt jag skrivet här, de skulle vart ett nöje:)
Du som säger att han är så duktig med sina barn osv osv.
Fast de är klart, du kanske har glömt att han har ett barn till?
Nä detta är fan idioti, omoget å oansvarigt.
L klarar sej bra med bara mej, han har tryggheten å han vet att han alltid kan lita på mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0