fredag då

Ska hämta upp malin kl 12,
därefter hämta upp släpvagnen på hydro,
sen ska vi till torp, handla på systemet & hitta en jacka, de är ett måste i denna kylan.
Sen ska vi vidare till Göteborg & hämta en soffa.
Åååå känns som att jag inte kommer va hemma förän ikväll.
Men men soffan är ett måste.
Den finns i majorna så jag måste in i stan å snurra med släpvagn.
Jag har absolut inga problem å köra i gbg annars (de har jag gjort flertal ggr med becca)
men att dra ett halvstort släp med, de bådar inte gott haha.
Men en kvinna ska ju kunna klara sej själv så jag har gett mej fan på att klara detta med:)
En super kvinna som jag är haha.

hörs ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0