Fullspäckad dag

Först lämnade jag dom stora barnen hos Angeliqa, sen åkte jag & Liam å hämtade en sak i Tanum,
sen åkte jag å Angeliqa å barnen till obs å till öb,
efter de åkte Angeliqa hem å jag å barnen åkte till maxi.
Jag på maxi med 3 gnälliga barn, en kundvagn å en barnvagn haha.
(fast de va inte så kul just då).
Liam va hungrig så jag fick öppna en färdig välling i affären å barnen sa att jag va tvungen å betala först men jag sa att jag skulle göra de när vi kom till kassan, va ju tvungen å öppna den, Liam va ju hungrig min lilla plutt.
Vi tig oss iaf genom affären efter en bra stund, kom ut till bilen å fick pusta ut.
MEN de bästa av allt, jag hade TÅLAMOD.
Jag blev inte alls uppsträssad eller skällde på mina barn,
jag va lugn å sansad å de gick mycke bättre då.
Så nu vet jag de i fortsättningen:)
Nu myser vi å spelar bingolotto:)
Liam ligger brevid mej på ett täcker å sover så gott, nathalie å jonathan satt precis å målade å åt chips men nu somnade dom för 10 minuter sen.
Trodde ju dom skulle hålla mej sällskap men icke då, dom va trötta efter dagens färd.


Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra.
Blir nog att åka till Brastad en sväng.
Sen blir de väl att hälsa på Angeliqa.
Mamma å dom kommer hem imorgon så vi går nog dit på kvällen med.


Nu ska jag snart ordna lådor å börja packa.
Sortera å slänga sånt som jag inte använder.
Hoppas A också får en lägenhet där nu.
De hade vart trevligt:)

Nä nu ska jag fortsätta med bingot.

Kommentarer
Postat av: metalbaby

Om du skall till brastad får du gärna komma hit en sväng om du orkar

2008-09-28 @ 01:12:51
URL: http://metalbaby.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

ja kom du så kan vi ta en fika.... Puss å kram

2008-09-28 @ 10:02:57
URL: http://www.angeliqa-angeliqa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0