Gårdagen

Va sådär.
Vi satt här & drack först, jag, Lina, marie, patrik å angeliqa fast hon va nykter.
Sedan åkte vi ut till maja,
vi åt, de va jätte gott.
Då började jag känna mej full för en gång skull så jag slutade dricka för jag ville inte bli dålig.
L va bra full redan när vi kom ut.
Dom åkte hem en stund efter vi hade ätit.
Sen åkte A & P också hem.
Så vi satt där & drack vi andra & sen kom R & J ut, sen fick jag sån huvudvärk så jag gick upp å la mej brevid M å vid halv 4 ungefär så åkte jag hem å sov, de va skönt.
Blev inte riktigt som vi tänkt oss men men sånt händer.
Fick pratat ut med F också igår innan vi åkte ut,
så nu vet hon vad som är sant & inte, hoppas jag iaf.
De kändes bra!

Nu ska jag se på tv, sen lägga mej brevid min underbara vackra son:)

Kommentarer
Postat av: yiyah

Smart att sluta dricka innan man blir för full. Jag ska testa det nästa gång.



2008-09-22 @ 06:57:09
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: sandra

haha ja gör de, jag rekommenderar verkligen de;)

2008-09-22 @ 10:38:47
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0