kväll igen

Barnen har vart på dagis en stund idag, då åkte jag & liam hem & sov en stund, vi brukar ligga i sängen & mysa, de är sååå gosigt:) Sen hämtade vi barnen & åkte till A så att barnen fick leka. Dom har börjat dela upp sej i två grupper, S & J leker alltid med varandra å S, N & R leker med varandra, så har de vart dom tre senaste gångerna. Så nu har vi precis kommit hem, barnen ska äta kvällsmat osv sen ska dom sova. När dom har lagt sej så ska jag kolla på glamour såklart:) Kanske lösa korsord & dricka kaffe (kärring som jag är), sen ska jag nog sitta på msn en stund & prata med HAN som jag träffade igår:) Den andra la jag ner, de blir alldeles för långt avstånd. Den här killen eller ja mannen ska jag nog säga (han är 35) bor ugbg så de blir ju mycke lättare:) Charmig är han som fan;) Åååååå vad jag längtar till nästa lördag nu M, de ska bli sååå jävla kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0