lördag

sitter å kollar på tv, pratar med L på msn, ska snart väcka min underbara son, ge han mat å göra iordning han för sängen. som vanligt sover vi brevid varandra, har gjort de varje natt sen han föddes å nu kan jag inte sluta. De är ju helt underbart att ha han så nära. Tänk så fina barn man har skapat. De är helt otroligt. Får se hur de går på lördag kväll när jag ska va ifrån han. Men jag hoppas verkligen att jag får en trevlig kväll:) för de är jag VÄRD!! nä sängen å min son väntar natti natti

Kommentarer
Postat av: yiyah

Jag sover också med mina barn. Gabriella på min arm och pojkarna på Arturos gamla sida av sängen.



Och du är verkligen värd en trevlig lördag. Om inte annat kan vi ju bli fulla och diskutera hur fan vi ska reda upp den här röran!

2008-09-14 @ 07:41:25
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: sandra

ja de kan vi göra:)

full ska jag fan bli för de har jag inte vart på flera år.

hmm funderar på vad jag ska dricka för att bli full bara.

Kunde han köra oss?

2008-09-14 @ 12:34:30
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0