Måndag

Vaknade imorse av att maja ringde,
hon å togge va påväg hit å skulle dricka kaffe,
så jag tog på mej kläder å tvättade bort sminket under ögonen;)
Vi satt här en stund, sen åkte vi ut till dom för jag skulle ha lådor.
Jag å barnen har vart hos angeliqa idag som vanligt:)
å vi har även vart hos L å hälsat på.
Nu har jag duschat å så, så nu ska jag packa lite innan vi lägger oss.
Skulle behövt bada min son med men får göra de imorgon istället.
DU har blivit så gullig, får så fina å mysiga sms varje morgon när jag vaknat.
De värmer:)
De är en bra start på dagen:)

Har även vart på tippen idag å slängt massa saker som dockvagn, sparkcyklar osv.
De gjorde gott vill jag lova.

Nä nu ska jag packa lite, sen göra mat till min son å lägga oss.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0