söndag kväll

hörde en låt på tv:n som jag bara måste ha men vet inte vad den heter eller vem som gjort den, hmm blir svårt då men L hjälper mej å letar just nu, hoppas du hittar den:) vill VERKLIGEN ha den. Idag har vi vart uppe hos min syrra hela dan, de huset är ju sjukt snyggt, allt är nytt å fräscht, VILL HA:) Ska ta med M dit upp nån dag så hon får se, men hon vill inte för då kommer hon må dåligt, jag lovar, så sjukt snyggt är de. Sen klippte hon J å sedan åkte vi till mammma å spelade bingolotto å grillade. Imorgon ska jag sätta mej å skriva upp allt jag behöver så ska mamma hjälpa mej med lite av sakerna, hon är guld värd:) kom väl hem vid halv 10 så de va bara för barnen att gå i säng direkt å dom somnade på mindre än 10 min, dom va trötta min älsklingar. Imorgon ska jag på ett väldigt viktigt möte, gott å få de gjort å ha all fakta.


Måste köpa termo byxor å jack till barnen denna månaden, de går fan på 600 per barn, alltså 1200 för N & J, men de är snygga kläder me:) Sen ska ju L ha en overall för 300 med & J & N ska ha vinter skor med å jag en jacka, ja ja de löser sej, huvudsaken är att dom inte fryser, å jag kan faktiskt inte köpa vadsomhelst, dom får inte gå ut med nåt fruktansvärt fult nej nej. Att dom är rena å har ordentliga kläder på sej är jag väldigt noga med. Dom ska iaf få nya större cyklar i julklapp, dom älskar ju verkligen att cykla så de behövs, sen ska dom få lite kläder å filmer å spel, men sen vet jag inte vad jag ska köpa mer, hmm, massa skit leksaker får dom inte längre. När dom fyllde fick dom ju barn laptop med massa lära programm å dom är guld värda. Nä jag får väl köpa nåt tv spel i julklapp kanske.
 
Längtar tills på lördag:) Faaaan va kul vi ska ha:)
 
Vissa personer (nämner inga namn) har ju sagt att jag inte har några vänner, visst jag har få vänner men dom vännerna jag har är dom bästa å de räcker gott å väl, dom är guld värda, jag vet vilka som är mina vänner (de märker man efter en sån här sak), dom är så jävla värdefulla, dom bästa vännerna man kan ha! Så jo jag har vänner, BRA vänner som ställer upp när man verkligen behöver dom som mest, såna vänner finns de inte många av men jag har dom:) Ni vet vilka ni är, älskar er så oerhört mycke!!

Jag har kommit mina vänner å min familj mycke närmare efter detta å allt börjar ordna upp sej nu. Jag vill aldrig se tillbaka å ha tillbaka dom vännerna jag hade, jag klarar mej mycke bättre utan de, man märkte ju vilka som fanns där för mej så då fick man de bekräftat. Dom vännerna jag har litar jag på 110% på å dom skulle aldrig göra nåt för å såra mej å dom skulle absolut aldrig försöka eller ens komma på tanken att stöta på min pojkvän. Det är VÄNNER de! RIKTIGA vänner!!

Oj vilket långt inlägg de blev, hade nog mycke å säga idag haha. Nu ska jag prata klar med L på msn, sen ska jag krypa ner i sängen brevid min underbara Liam å läsa ikea katalogen:) Hörs imorgon/god natt mina underbara vänner




Här är N & J på vimmerby

Kommentarer
Postat av: Mezzie

Såå sant det dära med vänner :-)

Och personen/personerna som sagt så är säkerligen bara jekligt avundsjuka!

Fin blogg btw!

Ha en fin måndag!

2008-09-15 @ 13:21:59
URL: http://mamatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0