Söndag!

Nu ska jag snart åka & lämna tvillingarna till J.
Sen ska jag & L & J & M gå ut & gå,
vi ska sola & sedan köpa bingolott för att mysa ikväll:)
Läste på m´s blogg att de skulle bli potatisgratäng, hoppas du menade ikväll när vi kommer:)
De va längesen vi hade en myskväll & spelade kärringbingo ihop.
Så ikväll SKA jag bli miljonär, så är de bara;)
Jag lovar att om jag vinner en miljon så får du hälften M för du är min bättre hälft:)
D har åkt till skåne nu, kunde tyvärr inte träffa han igår pga G.
Men jag kommer ju åka dit snart & han åker hit direkt jag flyttar, då får han hjälpa till:)
Nä nu ska jag masa mej iväg här för J ska ha ett allvarligt samtal med tvillingarna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0