töntigt

att skriva nästintill precis likadant.
jaja.
Vissa växer ju aldrig upp.
Det hör man bara på hur personen skriver.

Nu ska vi snart åka iväg å träffa D.
Har längtat sen vi åkte ifrån han igår.
Blir nog att vi åker ner till han i veckan eller nästa vecka.
De är bara så långt att åka eller ja, 30 mil.
Är inte hela världen men ändå.
Jag har alltid vetat vad ordet kärlek verkligen betyder & det visste definitivt inte G.
Men D vet det verkligen. Alltså riktig kärlek.
& riktig vänskap är det också bara få som vet vad det är.
Jag kan inte påstå att jag vet precis vad vänskap är men jag vet iaf att vänner inte sviker varandra.
& det har INTE mina tre bästa vänner gjort, dom har ställt upp allt dom kan, dom är guld värda!
Nä nu får man snabba på lite här, ska kanske ut till maja med han också & dricka kaffe & så att hon får träffa han eftersom tar han mej så får han ju maja på köpet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0