Utmaningen från Lina

Fem saker i min frys:
Köttfärs
fläskfile
klyftpotatis
glass
falukorv
Fem saker i min garderob:
Kläder
Skor 
handdukar
gardiner
å en jävla massa skit som behöver rensas 

 Fem saker i min bil: 
barnvagn
ett punkterat däck
tomma påsar från mc donalds
jackor
å en jävla massa skit som jag måste städa upp
 Fem saker i min handväska:
Plånbok
Sminkväska
mobilen
trosskydd
tamponger
 Fem personer jag nu utmanar att svara på dessa lätta frågor:
                                     
Catrin
                                     Angeliqa
                                     rebecca
                                     

Hmm jag kommer nog bara på tre personer till som har blogg,
för jag kan väl inte räkna med dej L som utmanade mej?:)
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0