wohoo:)

Imorgon ska jag åka & köpa en soffa,
ska även till systemet på torp en sväng.
Provade precis alla mina jeans, nu är de inte långt kvar innan jag får på mej alla.
Fick på mej en del av dom iaf:)
Imorgon ska man hitta något riktigt snyggt i garderoben,
sminket ska bli perfekt, likaså håret & sen ska kvällen bli riktigt lyckad:)
Eller vad säger du Lina?
Vi ska ha förbannat roligt.
Spelar ingen roll om de bara skulle komma 10 pers, vi ska ha kul ändå men är ju alltid roligare om de kommer mycke folk.
Vi ska va så jävla snygga, odrägliga & fulla haha.
Nice:)
Nä nu väntar snart sängen & fullt upp imorgon för jag måste färga håret med,
hmm ska ha brunet med lite blonda slingor & lite knallröd förg under.
Få la se hur de blir, men de låter snyggt iaf:)

natt natt

Kommentarer
Postat av: yiyah

Japp. Jag har alltid kul ;) drömde inatt att det kom 200 pers o jag fick sitta i ett hörn & fick ingen uppmärksamhet alls hahaha...

2008-09-19 @ 07:32:28
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0