Natten gick bra

Efter en timma så somna han,
så har han sovit hela natten i stort sett.
På morgonen va tempen nere på 37.7.
Men han har fortfarande en fruktansvärd host å den ständiga förkylningen.
Men nu har jag pratat med barnavdelningen på sjukhuset å jag ska få en remiss dit in för utredning av hans förkylning.
De måste ju va nåt när man är förkyld ständigt.
Lika bra att kolla upp de så man är på den säkra sidan.
Sen ringde jag sjukhuset igår med angående Nathalies besök där,
har ju fortfarande inte fått någon tid å operationen ska ju ske i Maja eller Juni å innan de ska hon in på kolla.
Men hon stog som största prioritet på listan men dom har inte fått nån tid än.

Idag är de fotboll igen.
Jag blir nog hemma med Liam,
så de blir nog min far som får gå dit med dom.
Eller så får jag gå dit å pappa får ha Liam under tiden.
Vi får se hur de blir.

Ska lämna tvillingarna till deras far idag med efter fotbollen.
Hmm vet inte vad jag å Liam ska göra men,
ligga hemma i soffan å glo på tv är aldrig fel:)

Nu ska jag vika tvätt.

Kommentarer
Postat av: metalbaby

Skulle det ske i Maja eller i juni :)

2009-04-03 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0