Torsdag

Ringde Vårdcentralen idag å berätta som de va,
fick till svar att de beror på att jag är ensamstående med 3 barn,
att jag inte äter riktigt smör osv osv.
Men hallå?
Jag blir bara tröttare å tröttare,
min kropp blir bara tunnare å tunnare.
Men men, återstår väl å se.
Får ändra maten lite å börja med vitaminer å järn tabletter.

Ojojoj, pratade med en person förut som jag kände å umgicks med förr.
Nu vet jag att de är h*n rätta ja.
Mmm får se hur detta kommer sluta;)
Hmm kunde hon inte sagt detta till mej tidigare?
Va annorlunda allt hade vart då.
Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att h*n hade gjort så mot henne.
Men nu vet jag.
Stackars henne, säkert helt ovetande.

Läste även igenom en sak idag på datorn.
Nä jag kan inte skriva om de här.

Nu kaffe, sen glamour;)


Kommentarer
Postat av: Lacey

Boka tid på vårdcentralen och be dem kolla sköldkörteln, låter misstänkt likt problem med den.

2009-04-03 @ 13:18:47
URL: http://www.improveme.se/lacey
Postat av: sandra

Ja de va de jag tänkte göra men dom ville ju inte ge mej nån tid. Hon trodde ju de berodde på stress, vilket de inte kan göra eftersom jag haft barn sen 5 år tillbaka.

Men men får väl testa igen om ett tag å bara höra om dom kan kolla den.

De va en kompis som sa till mej innan också att de kan bero på den.

2009-04-03 @ 13:22:23
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0