En otrolig upplevelse igår:)

Igår vid elva tiden på förmiddan åkte jag in till förlossning för att vara med Maja å Togge.
De va en otrolig upplevelse.
Att få vara med sin bästa vän på hennes förlossning betyder mycke.
Å att jag själv aldrig fått vart med om en egen förlossning så betydde de väldigt mycke att få vara med på hennes.
De är nåt jag aldrig kommer glömma.
Allt va enormt.
De kändes så stort å så fantastiskt.
När lillkillen kom ut så stor grina vi alla tre:)
Maja låg ner å jag å Togge stog över över henne å kramades å grät som bara den.
De va så känsloladdat så de går inte beskriva.
Är så tacksam å så glad att jag fick vara med å dela detta underbara med dej gumman.







Idag har jag vart på Näl också.
Sen har jag haft en underbar födelsedag med middag å underbara blommor:)

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0