Godmorgon

Vaknade för en timma sen men sitter nu vid datorn med morgonkaffet:)

Igår när jag hämtade dom stora i skolan så va Nathalie överlycklig för hon hade en lös tand, men Jonathan va sur för han ville också ha en lös tand men men, de kommer de med.
Idag är de skola igen, dom tycker de är jätte kul, än så länge.
Å Liam ska till dagis.
Men imorgon är Liam ledig å dom stora ska jag hämta 12.10, å jag har en tid hos vc kl 14, hur jag nu ska lösa detta vet jag inte men på nåt sätt ska de nog gå.

Tänker speciellt på A å hennes son idag,
de gjorde verkligen ont i hjärtat av å höra de,
hoppas allt går bra å att de snart är över.

Idag blir de in till torp en sväng, köpa presenter å möta Maja:)
En kaffe på torp då kanske?

Nä får sätta fart nu, ska åka strax.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0