Grillning igår

Igår grillade vi hos Angeliqa,
va bara Catrin som fattades:(
Men vi ses väl snart ändå hoppas jag:)

Barnen har vart hos sin pappa i helgen å träffat sin lillasyster
(fast dom har träffat henne innan med),
dom tyckte hon va så söt, fast hon va lite grinig sa dom;)
Så söta dom är:)
Men dom är verkligen jätte glada över att ha fått en lillasyster.

Idag är de skola igen,
å barnen är överlyckliga för de,
dom älskar verkligen skolan:)
(än så länge iaf)

Liam har också vart hos sin pappa i helgen.

Vad har hänt mer sen sist?
Hmm inget jag kommer på nu.
Min älskling va här igår:)

Nä nu får jag göra ordning mej om här ska hinnas till skolan

Kommentarer
Postat av: Catrin

Klart vi gör =) synd ja inte kunde va med men kommer fler tillfällen =) POK

2009-08-31 @ 13:22:24
Postat av: cissi

tack för den passningen..

2009-09-02 @ 07:43:58
Postat av: sandra

Förlåt, glömde helt bort, men har ju sagt vad de beror på å sen så umgås vi ju inte så ofta heller:(

2009-09-02 @ 09:57:56
URL: http://sandraboppan.blogg.se/
Postat av: sandra

Grejen är att Catrin skulle vart med från början, men sen blev de inte så.

2009-09-02 @ 15:11:48
URL: http://sandraboppan.blogg.se/
Postat av: cissi

jag vet.. jag med. skulel oxå vart med men kunde inte ja du vet varför

2009-09-02 @ 17:18:12
Postat av: sandra

Nä du skulle ju inte va med pga du vet vad

2009-09-03 @ 19:08:35
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0