Härligt väder

Solen lyser å de är varmt.
Har ju inte vart nån större sommar känns de som.

Har tvättat hela morran.
Gott när de är gjort.

Pratade med Maja en stund igår,
dom får antagligen va kvar ett tag till.
Men gott för henne å vila ut sej.
Å lille Texas måste ju bli frisk innan hemgång.
Men saknar våra kaffestunder redan.

Idag ska lilleman till sin pappa,
så kommer han hem imorgon igen.
Känns gott att Liam får bra kontakt med båda föräldrarna.
Måste erkänna att de är väldigt jobbigt å lämna bort han men för hans bästa så måste man ju.
Bättre å börja tidigt annars kan de bli problem.
Jag vänjer mej väl till slut, hoppas jag.
Han är ju min lilla plutt.
Känns som att han tror att jag inte kommer tillbaka när jag lämnar han.
Tvillingarna är ju hemma, så då är de lättare,
fast dom blir jätte ledsna när Lillebror åker,
då saknar dom han.
De är syskon kärlek de;)

Nästa helg blir de antagligen liseberg utan barn,
de ska bli kul faktiskt.
Har väl aldrig hänt förut att man har åkt till liseberg utan barnen?

Nu måste jag snart göra ordning Liam så att han är klar.


Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: fia

det är ju ändå för hans skulli slutändan, gullig tvillingarna är då ;)



jasså är majas lille sjuk??

2009-08-14 @ 13:13:19
URL: http://chipandme.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja han fick en infektion i kroppen men han har fått medicin nu så de går åt rätt håll, visar provet bättre idag så får dom åka hem imorgon

2009-08-14 @ 15:58:21
URL: http://sandraboppan.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hoppas du kan åka med till liseberg hade vart skoj =) puss

2009-08-17 @ 14:35:42
URL: http://giftochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0