Nu får de fan va nog!!!!!

När ska du förstå att detta inte handlar om att du är tillsammans med G????????? Jag har sagt tusen ggr att jag inte har känslor för han..... Detta handlar fortfarande om VÅRAN son....

Hur kan du få detta till att de handlar om ert förhållande när de handlar om Liams luciafirande?????????

Ja jag tog ert förhållande SKIT hårt i början.....De va grymt jobbigt.....Men tiden gick å känslorna för honom försvann....Jag har gett fan i er....Varför kan inte du ge fan i mej????? Jag pratar endast med G om Liam å de måste man få göra när man har barn ihop....Å när jag säger till han om nåt jag tycker är fel handling av HAN så kan han svara till mej....Inte du....Jag har inget med ert förhållande å göra å de har jag inte lagt mej i heller.....Detta handlade om att G inte kom på Liams första luciafirande som han sa....De gjorde ont i mej för Liams skull....Nu vill jag veta hur du får detta till att handla om ert förhållande?????
Kan du inte bara låta mej va?????
När du skrev massa saker om mej i din blogg så skulle då fan inte jag öpnna käften sa du.....ändå gör du precis de inte jag fick göra!!!!!!
Snälla jag vill bara ha lugn å ro.....Lägg energin på G å barnen istället för mej....
Du å jag va bästa vänner i 9 år....De är tungt bara de att komma över....
Jag förstår inte varför du vill få mej att framstå som en idiot? Som nån som vill förstöra ert förhållande?

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

dubbelmoral tror jag det finns gott om lite överallt på alla bloggar... hur kan man påstå att en blogg tillhör den enskilda personen som äger bloggen för att i nästa stund säga emot sig själv totalt... Vad jag vet så tillhör denna bloggen Sandra och vad hon skriver om är upp till henne... De som inte vet hela sanningen kanske ska ta reda på fakta innan man skriver en kommentar... Kanske också finns en anledning till att inte alla vet sanningen eftersom detta egentligen bara rör tre personer... Jag själv känner Sandra nästan utan och innan och vet det mesta om henne, Vad jag vet så skiter hon fullständigt i andras förhållanden och vill bara sina barns bästa.. Är det någon som ser något fel i det???

Och om en annan person lägger en kommentar i hennes blogg så säger väl inte det att hon står för samma sak.. Vad jag såg så bad hon bara att bli lämnad ifred.. så varför göra detta till en så stor grej... Det tycker jag är patetiskt...

Så lämna Sandras blogg till henne och hennes vänner vi som förstår vad hon skriver... Love you gumms

2009-12-16 @ 22:30:35
URL: http://insidemylife.blogg.se/
Postat av: cissi

bra sagt!! Helt korrekt...

2009-12-17 @ 07:40:08
Postat av: Martiina

När & Var har jag påstått att detta handlar om mig & Glenn?



Jag skrev bara att hans andra son var sjuk & att jag tyckte det var tråkigt att du inte kunde respektera detta!



Sen så Ja, det handlar om eran son, en son du inte ens låter honom få halva vårdnaden om!

En son du inte ens låter honom ha tisdag till tisdag. Bara söndag till söndag!



Han vill också ha egentid med honom precis som han vill ha egentid med andra sonen!



Men skitsak samma ....

2009-12-17 @ 07:42:55
URL: http://tigresslily.blogg.se/
Postat av: sandra

De här med vårdnaden är också en sak som är mellan mej å G.....

När vi börja med Tis-Sön rätta jag mej efter HANS vilja så jag tycker inte du ska säga nåt om de....Jag kunde lika väl vilja haft den andra veckan för då hade jag twinsen på heltid med...Men jag tänkte på G och E....så nån egoist är jag då inte!!!!!



Slut diskuterat nu

2009-12-17 @ 10:44:35
Postat av: Maya

Det var nån som sa till mig för ett tagsen att PAJkastning är rätt patetiskt/ löjligt.



Lev som man lär

2009-12-20 @ 14:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0