Äntligen

Ska ringa banken kl 1,
ikväll ska vi åka å kolla på några 855:or,
äntligen ska jag få den bil jag vill ha å de är bara MIN bil också.
Kan de bli bättre?
Nä.

Han skulle ju ha betalt för jobbet han gjorde på 740 om jag skulle köpa den men nej tack.
Alltså ska jag ta bort toningen för den har JAG betalat.
Rätt ska va rätt.
Är han tvär så kan jag med.
Hmm vad är de mer jag ska ta bort från bilen som jag betalat.
Jo just de, slangen för den har JAG betalat å den har min vän lagt ner jobb med.
Å cd spelaren då va klart.
Jag tankade ju för 400 häromdan så jag måste köra slut bensinen med.
Men de lär jag ju göra lätt eftersom vi ska till gbg eller längre å kolla på bilarna.

Kl 2 kommer joel hit å hämtar tvillingarna.
Dom kommer hem på Torsdag igen.

Nä nu ska jag göra ordning mej å så sen ringa banken,
hoppas dom hinner ordna de idag!!


Kommentarer
Postat av: Han

Skulle inte ha betalt för något jobb utan för delen bara för att klargöra vad som sades.....

2009-02-02 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0