Dagen har gått fort

idag.
Barnen har vart på dagis & jag har ringt lite samtal.
På torsdag eller Fredag ska jag ringa & ordna hemförsäkring & bilförsäkring.


Ja de ska bli kul på Lördag Cissi:)

Barnen har precis börjat rita påsk teckningar så dom lär ha många till påsk;)

På Torsdag ska vi ju kolla på bil,
till helgen ska vi kolla på en minicross &
hälsa på nån.
På Fredag fyller pappa.
Den 28 Februari bär de av till Gbg på kalas.
Ska träffa S då med å ta en fika med han,
va längesen vi sågs, märmare sagt 3 år sen tror ja.
Hmm de va mer saker tror ja?

Jag är sugen på att dricka men de får bli senare i livet.
Mina barn är viktigast.
Dom ska va trygga & de är dom hos mej.

Nä nu ska jag måla lite med barnen sen lägga dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0