Färgar håret

nu blir de typ mörkrött, skitsnyggt faktiskt:)
Köpte ett par knall rosa jeans idag hehe,
har även köpt foltollskläder till tvillingarna.
Idag va första gången för dom & de va ju skit kul för dom.
Men framöver så ska Joel & Togge få ta dom till fotbollen.
Jag klarar inte av att se han, han äcklar mej, usch.
Så jag håller mej helst därifrån,
slippa höra hans patetiska kommentarer &
framförallt slippa hela han!!
Först satte han sej längre bort, sen efter ca 20 min kom han å stte sej vid mej å Liam,
han fråga inte ens om han fick hålla Liam utan de va jag som fick fråga honom,
hallå eller är de verkligen normalt?
Så kommer hans sjuka kommentar: Oj vad han har växt sen i julas!!
Hallå eller, de är två månader sen, klart som fan att han har växt,
hade han brytt sej mer så hade han vart med i hans framsteg,
jag menar de va över 2 veckor sen som han skulle komma hit å träffa Liam,
men då ringde han å sa att han va sjuk men jag vet ju vad sanningen va,
han fick inte komma hit haha, patetiskt, å efter de har han inte ens frågat om han kan komma hit å träffa sin son.
De är helt jävla sjukt, mej gör de inget, de är bara gott att slippa han men för Liams skull så hade de ju vart bra.
Men men han har vart borta större delen av hans liv hittills så han kan gärna fortsätta.
Nog om de.

Måste snart skölja ur håret.
Köpte förresten as snygga underkläder för ett tag sen,
rosa:)
Imorgon ska vi till Cissi,
på Söndag ska vi till H,
på Söndag åker tvillingarna till Joel,
på Måndag ska vi bada,
på Måndag ska jag fortsätta leta lägenhet & jobb,

Fan va bra livet är just nu.
Allt känns så lätt,
man värdesätter allt på ett annat sätt,

Nä nu ska jag greja lite här, sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0