Lång dag

De tog sin lilla tid att åka till Skövde i snöstorm.
Men fram kom vi å hem kom vi.
Rättegången gick väl inte som tänkt tyvärr.

Hmm undra när min rättegång blir?
Den borde ju bli snart om de inte är tomma hot?
Jag vet ju nästan redan hur den kommer sluta isf eftersom jag har vart med dom om detta.
Han kommer inte ha så mycke att säga till om.
Å de har han bara säg själv att skylla.

Imorgon får vi åka å köpa fotbollskläder
å på em blir de fotboll för dom stora.
På Lördag fm åker vi nog till Cissi, eller?
Å på Lördag kväll kommer vi till dej:)

Liam sover å dom stora barnen äter glass å ser på "sveriges värsta bilförare".
Sen ska vi nana kudde:)

Fan va bra allt blev när man börja ta vara på livet,
minsta lilla minut tar vi vara på.
Tänker på dej hela tiden:)
Saknar ditt glada leende som du alltid har:)
Du är värd så mycke å de ska jag ge dej!!

Kommentarer
Postat av: cissi

ja bara kom,ta med varma kläder till tvillingarna så kan de vara ute.. e dt snö så ta med pulka,för vi har en liten backe här bakom mitt hus. så sitter vi inne med Liam å sipprar kaffe. hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0