Rättelse

Han skulle inte ha betalat för jobbet men för delen,
fast de va han som sa att vi skulle göra iordningen den innan jag fick använda den.
Men skit sak sam jag ska inte ha kvar bilen ändå.
Jag ska köpa mej en 855:a.

Jag hoppas jag hinner få lånet idag eller senast imorgon.
Vi ska åka till Vänersborg idag å kolla på en, sen en annan i Uddevalla.
Jag vill inte åka längre å kolla förrän jag har pengarna med mej.
De känns lite onödigt.
Så Maja å Togge kommer hit sen eller så hämtar vi dom om deras bil muppar sej.

Förresten Liam har lärt sej säga mamma,
han säger verkligen mamma tydligt,
de kan maja intyga för hon har också hört de.
Han är ett geni:)

Å ja glömde min mobil hos Maja igår,
fan va jobbigt de är utan telefon. Usch.

Nä nu ska jag duscha å göra ordning mej inför dagens resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0