Rensar barnkläder

Eftersom vi ska iväg på Lördag.
Men Liams bebiskläder sparar jag ifall om att,
man kan aldrig veta:)
Idag är bara Nathalie på dagis,
Jonathan har halsflus så de är nog bara Nathalie som får spela fotboll på Fredag,
då blir nog inte Jonathan glad men man ska ju inte anstränga sej när man äter antibiotika.

Till min sanna kärlek:
Hur kunde jag lämna dej för en sån idiot?
Jag ångrar mej så fruktansvärt å tänker på dej varje dag.
Tänk allt vi kunde haft nu.
Du sa att jag förstörde ditt liv när jag tog bort ditt barn,
men livet är inte slut än på långa vägar,
Hade jag kunnat vridllbaka klockan å gjort allt ogjort så hade jag gjort de.
Du va den bästa för mej.
Vi kan fortfarande vandra hand i hand resten av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0