Seeegt

Pratade precis med hon på banken å jag fick tid nästa vecka!
Hallå eller, en hel vecka för att få en tid?
Jaja, jag ska dit nästa Torsdag iaf å skriva på pappren å sen är pengarna mina.
Fan va jag längtar tills jag köper en bil å åker upp till han å ställer den här jag har nu.
Den känslan är skön.
Då är jag fri!!
Då har han inget mer att komma med för just den dan lämnar jag tillbaka allt.
Allt som är hans.
Just den dan är jag fri!!


Dagen idag ska jag nog spendera hos Maja.

Ska söka lite mer jobb å bara ta de lugnt.

Imorgon kommer tvillingarna hem.

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe å sen klä på Liam.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Känn dig utmanad! kika in på min blogg så får du veta hur

2009-02-04 @ 22:06:29
URL: http://veronicakrogh.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0