Tänker på dej

Tänker på dej gumman.
Du vet att jag finns här,
alltid, dygnet runt.
Vänner finns där i både lycka & sorg,
& just nu finns jag för dej i din sorg.
Du är helt fantastisk ska du veta.
Glöm aldrig de.

Imorse va jag iväg hos en vän,
sen körde jag hem Cissi,
nu är vi hemma & snart ska vi till Angeliqa.

Imorgon blir de Skövde.

Jag Har blivit fruktansvärt kräsen när de gäller karlar.
Men jag tror de beror på sveket.
Så som han svek mej sätter ärr,
jag tror jag är rädd för att älska igen,
jag tror jag är rädd för att släppa in nån i mitt liv,
pga allt han gjort mot mej,
men jag tror ingen är så grym som han,
jag låg å funderade igår på varför jag älskade den pojken så länge som jag gjorde,
han har ju inte vart snäll, han är inte snygg, han är inte ärlig, han är ingen vän,
men då slog de mej att han är min sons pappa,
jag tror jag kämpade för Liams skull,
för man kan ju inte älska en person som behandlar en så?
jag ville så gärna ge Liam de liv som jag inte gjorde med tvillingarna,
jag tittade på min bebis igår när han sov å jag grät,
jag grät för att jag inte har gjort hans liv helt å komplett,
men sen slog de mej att tvillingarna liv har alltid vart bra så de kommer hans bli också.
Den mannen jag kommer att dela mitt liv med kommer även han att växa upp med,
visst de är inte hans pappa, men de är en förebild, en man,
nån som kommer att finnas här i hans vardag,
nån som kommer att hjälpa mej utan att jag behöver lämna bort han.
Jag har nästintill alltid tagit hand om mina barn själv,
& de har gått jättebra, men jag är avundsjuk på dom som lever i tvåsamhet,
va mycke lättare allt måste va?
Tänk om jag hade haft nån här som bytte en blöja nån gång ibland,
nån som sa till mej: lägg dej å vila en stund så tar jag hand om barnen,
nån som lagade middag en gång i veckan eller nån som hängde tvätten åt mej,
vilken lättnad de hade vart.
Fast å andra sidan blir jag äcklad av att ha nån här,
när jag sover vill jag sova själv brevid min bebis,
men jag måste vänja av både mej å Liam,
tror de kan va bra att han får börja sova själv.
Vet inte hur jag ska klara av de bara?
Jag har alltid haft han tätt intill mej,
sen den dagen vi kom hem.
Å va jag älskar er mina underbara barn.


Jag vet att du vill vara den personen för mej,
& jag är så tacksam för att du väntar,
tills jag blir redo.

Nu ska vi åka till Angeliqa!!

Kommentarer
Postat av: cissi

bra gumman,du har börjat ta avstånd..

Du behöver kanske 2 samhet men att leva ensam i en 2 samhet är värre än att leva ensam.

Jag har aldrig känt mig så ensam som jag gjorde med jim,för han fanns inte där till 100% å då kan dt ta mej fan kvitta. han är ett tjocjhövve gumman,å du har ett bättre alternativ att satsa på kram

Postat av: sandra

Ja jag vet de nu.

Tack för att alla ni har fått mej att inse hur han är å vad han egentligen har gjort mot mej.

Å ni har visat mej att jag är värd bättre,

jag tänker absolut inte ta mer skit längre,

jag ska börja leva med nån som tror på mej å stöttar mej till 100%,

inte nån som kommer hem på kvällen, skaffar barn å sen sticker för att knulla ens fd vän.

Jag är så jävla glad för att han visa sitt verkliga jag men jag ångrar så fruktansvärt mycke att jag har trott på å ställt upp till 100% på nasty under alla år men nu vet jag vilka mina riktiga vänner är.

2009-02-18 @ 20:28:48
URL: http://sandraboppan.blogg.se/
Postat av: cissi

dt e bra å vi står bakom dig hela "gänget". Å det e fan inte vem som helst som får va med heller hahhaha.

Bara dom jag älskar,positiva glada bitchies,hohoho pok

Postat av: Angeliqa

älskar dig massor gumman.... puss

2009-02-18 @ 20:59:24
URL: http://mammatillminajuveler.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag uppskattar så att du kom hit i går. Du är helt underbar och snart hittar du din lycka, jag lovar.

2009-02-20 @ 01:18:52
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0