Torsdag

Idag kommer tvillingarna hem,
ska hämta dom på dagis kl 3.
Liam sover & jag städar för fullt.

Ska nog hem till mamma å pappa sen när jag hämtat barnen.
Får visa pappa dom bilarna jag kollat på å se vad han tycker.
Nu är de exakt en vecka kvar till jag får lånet.
Ska bli så jävla skönt.
Pratade med min vän i Gbg förut å berättade mycke,
å hon ja, jag kan inte skriva de här men mycke vrede kände hon.
Ska kolla på en lägenhet igen på Söndag.

Jag är så tacksam för mina föräldrar.
Dom har gjort så oerhört mycke för mej.
Å mina vänner, ja ni är guld värda:)

Den 28 Februari ska vi på barnkalas till min gudson i Gbg,
de ska bli riktigt kul,
va så längesen vi sågs.

Jag vill verkligen ta med mina föräldrar på en kryssning,
de är de minsta jag kan göra efter allt dom gjort å fått utstå.
Men de är väl svindyrt?
Ja jag får nog kolla upp de.
Ska se om vi kan åka utomlands till sommaren iaf,
jag barnen å mina föräldrar, de hade vart trevligt.
Dom har aldrig vart utomlands heller.
Dom är flygrädda tyvärr.

Jag måste bara säga hur underbart de är att leva själv,
jag kan göra precis vad jag vill när jag vill,
jag slipper allt tjafs osv.
Lina, Angeliqa & Maja hade rätt,
jag KAN leva själv,
nu VILL jag leva själv med mina barn.
Jag vill inte ut å jaga efter nån man.
Jag vill ha ett normalt vardagsliv med mina barn,
han får hitta mej istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0