Trevligt:)

Har vart hos Marielle å hälsat på dom idag,
Liam å neo lekte på golvet (lägger ut kort på de imorgon),
alltid lika trevligt att träffa dej gumman:)

Har bytt regskyltar på bilen idag så dom är nya å fräscha.
Hämtade barnen idag med,
så nu har jag precis skrivit ett schema så man vet när barnen ska va hos Joel.
Blir ca 12 dagar i månaden.
Han är verkligen guld värd å är världens bästa far.

Imorgon ska vi ut till Maja en sväng när dom stora är på dagis,
ska även rensa allt på förrådet å i barnens rum för på Lördag ska jag å Maja på bagage lucke loppis å sälja allt som vi inte ska ha. Bort med de bara.
Har ju hela förrådet fullt av barnkläder å barnsaker som jag aldrig kommer använda igen.
De är sån ålderskillnaden på barnen så jag kommer köpa nya kläder till Liam de mesta iaf.
Så på Fredag sover tvillingarna hos min syster eftersom vi ska va i Vänersborg kl 8 på Lördag morgon å jag å Liam sover hos Maja.

På Fredag är de fotboll för barnen igen,
då blir de Joel eller Togge som går dit med dom,
jag går dit varannan Fredag.
Lite tråkigt att inte kunna vara med varje gång men men så är de.

Cissi, Angeliqa, Marielle, någon nu vill jag parta snart,
har ju inte vart ute sen vet inte när så nu är de dax snart.

Nu har de ordnat sej för oss allihopa snart tjejer:)
Jag vet mer nästa vecka, hoppas, hoppas:)

Nu ska jag kolla klart på efterlyst, sen myspys med Liam:)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: CISSI

ja då får vi fixa det hehehe

2009-02-26 @ 06:22:58
URL: http://ceciliaaxelsson-cecilia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för den ;)

2009-02-26 @ 13:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0