Vart i Gbg

Körde dit Maja å Togge för dom skulle köpa en 855:a.
På Torsdag har jag min 855:a med:)

Tack M för att du va så förstående & tacksam.

Har massa å berätta egentligen men de kan jag inte göra här.
Hoppas att rättegången blir inom en snar framtid så vi får detta på papper å de blir ett dombeslut.
Jag har mycke att komma med,
många vet de jag vet, bara hoppas att de vågar vittna.
Jag vet en som kommer göra de iaf!!
Nog om de.


Liam börjar bli så stor nu.
Han gap flabbar när syskonen gör sej roliga framför han,
han gråter direkt jag går på toa eller nåt för han vill va hos mej ständigt,
de är mysigt,
jag kan bära på han hur mycke som helst.
Han är mitt hjärta, min kärlek, min underbara:)
Mamma älskar er alla 3 å gör allt för er.
Jag skulle ALDRIG låta nåt eller nån komma före er.
Ni är mitt liv, ni betyder allt för mej. Älskar er underbara barn!!!

Kommentarer
Postat av: metalbaby

Tack för idag gumman, vet inte hur jag hade klarat mig utan dig.



Lovar att ställa upp till 100% med allt...du fixar detta ch vi står stadigt bakom dig



kram älskar dig

2009-02-08 @ 21:27:21
URL: http://http:/7metalbaby.blogg.se
Postat av: Anonym

De vet jag ni gör å de är jag otroligt tacksam för.



Älskar dej/er med:)



Kram

2009-02-08 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0