Är riktigt besviken nu

Hur kan du?
Betydde våran vänskap så lite för dej?
Så som du håller på bevisar bara att jag inte va värd ett skvatt i dina ögon.
Vad gjorde du med de bandet vi hade?
Vad gjorde du med respekten å tilliten vi hade till varann?
VARFÖR har du gjort så här?
Är så jävla besviken, ledsen å arg!!
Men om nåt eller några år så kommer du nog tänka tillbaka på vår tid å undra hur du kunde låta de gå före vår vänskap.

Annars? händer de inte mycke.
Ska snart lämna barnen på dagis, sen åka ut till min Maja.
Ska ringa några samtal idag å få lite svar.
På Fredag ska jag till hemtjänsten i Brastad:)

Nä nu får jag sätta fart här

//Besviken så in i helvete

Kommentarer
Postat av: Martiina

Våran vänskap betydde världen för mig Sandra...

Jag kommer alltid att bry mig om dig, & dina barn...

Det kan ingenting ändra på.

Jag förstår att du tycker jag har gjort fel, men se det ur min synvinkel.

HN har inget med detta att göra, precis som jag sa!

Du OCH jag, inte bara jag!

Dödade våran vänskap, det skulle ingenting ändra på.

Du ville inte ha med mig att göra,

Du ville att jag skulle hålla mig borta,

Du bad mig fara åt
*****,

Vad faan skulle jag ha gjort?

Brutit med alla & suttit utanför din dörr?

Jag kan inte göra annat än att be om ursäkt

(för 1000:e gången)



Så... Förlåt

2009-01-28 @ 14:35:45
URL: http://sorgflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0