Fan så omoget!!!

Varför har folk så svårt att tala sanning?
Jo för dom är rädda, dom är fega, dom är omogna.
Hade jag vetat detta för längesen så hade inte mitt liv sett ut så här nu.
Hoppas livet blir långt å lyckligt för er:)

Denna helgen ska bli underbar,
jag ska ta vara på varenda sekund,
äta god mat å ha bra sällskap.
Vi kanske ska köra leken 20 frågor maja;)
Hoppas detta är början på ett långt å lyckligt liv,
FÖR DE ÄR JAG VÄRD!

Så som h*n behandlat mej,
oärlig, feg, fruktansvärt oärlig.
Varför kan man inte stå för vad man gör å säger?
JO för att man är feg,
för man vill både ha kakan kvar å äta den.
Man kan inte leva med två personer, de är rätt logiskt,
eller hur?
Fegt, fegt, fegt.

Nä nu ska jag duscha, sminka mej å platta håret,
sen kommer Marielle, Greg å Neo hit å hälsar på,
de ska bli kul:)
Längesen vi sågs nu.

Ikväll kanske vi ska ut till Maja eller om dom kommer hit en sväng.
Imorgon ska vi va hos Maja hela kvällen å på dan ska vi till biltema.
På Söndag ska barnen med mamma till "disney on ice" å jag ska va ute hos Maja:)
De blir mycke Maja denna helgen:)

Kommentarer
Postat av: metalbaby

ha ha ja klart vi kan köra 20 frågor :)



2009-01-09 @ 15:00:39
URL: http://metalbaby.blogg.se/
Postat av: cissi

vad har hänt?? kram

2009-01-09 @ 19:05:06
URL: http://ceciliaaxelsson-cecilia.blogspot.com
Postat av: Angeliqa

du är värt allt det gumman efter dessa saker som hänt.. puss

2009-01-09 @ 19:21:30
URL: http://mammatillminajuveler.blogg.se/
Postat av: sandra

Vi tar de en annan gång, inte här,

annars kan dy fråga Angeliqa.



Kram

2009-01-10 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0