Jobbintervju

har jag vart på idag,
har även ringt massa andra ställen å jag har nog fått på 2 av dom ställena iaf:)
Gott gott.

Imorgon blir de kalas & på Söndag blir de kalas.
Myspys:)

Nu ska jag dra mej in till sängen å myspysa med Liam.
Han är så fruktansvärt söt när man ligger med han i sängen å myser.
Han ligger å gurglar å tittar på mej med ett jätte leende å kärlek:)
Då är man så jävla lycklig.
Åååå va jag älskar mina barn.
Här har man fått 3 välskapta, friska å perfekta barn,
de är helt otroligt hur lyckligt lottad man är.

En person kom hit för ett tag sen å umgicks med oss,
(nämner inte vem för vissa behöver inte veta de)
h*n iakttog tvillingarna å sa till mej hur jävla duktig jag vart,
h*n tyckte mina barn va otroligt bra uppfostrade,
då blir man glad.
Å när jag tänker efter så är dom väldigt väluppfostrade,
dom städar själva, dom lyssnar å lyder, dom är snälla å mysiga,
dom lägger sej direkt man säger till dom.
Hmm hur har jag gjort?
Spelar ingen roll för dom är sååå underbara alla 3.


Nä sängen va de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0