Skönt

Idag va första dan på ett halvår som jag kunde äta frukost:)
Fan så gott de va.
Men imorgon är de väl samma visa igen.
Ingen frukost, middag mitt på dan, sen ingenting, hmm.

Jag å Liam vakna för en stund sen,
tvillingarna är hos deras pappa.
Jag lämna dom igår å ska hämta dom imorgon kväll.

Idag blir nog lugnt.
Kanske ska ta en prommenad, de hade vart skönt.
Storstäda ju igår så idag har jag inget å städa:)

Ringde Lss häromdan så nu hoppas jag få jobb där!!

Nä nu ska jag ringa mitt ständiga samtalpå morran, till Maja:)

Ha en bra dag, de ska jag:)

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

bra gjort min lilla gumma, du får inte försvinna mer än du gjort nu!!! puss

2009-01-04 @ 19:18:21
URL: http://mammatillminajuveler.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

bra gjort min lilla gumma, du får inte försvinna mer än du gjort nu!!! puss

2009-01-04 @ 19:18:26
URL: http://mammatillminajuveler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0