Städat

Idag har jag städat,
myst med Liam å vart hos Angeliqa.

Imorgon kommer tvillingarna hem.
Ska förska hitta nån fritidsaktivitet till dom tänkte jag,
de hade vart lättast om dom gick på samma sak men de är svårt när dom är olika kön.
Jag vill ju ha Nathalie på balett men de kan jag ju inte sätta Jonathan på:)
Men båda kan väl bugga?
Hmm ja vi får se vad de blir.

Ska även ringa efter jobb imorgon.
Vill ju börja jobba NU!
Jag behöver komma utanför dessa väggar.

Nu är de inte långt kvar tills festen:)

Nån har gjort med glad,
nån har gjort mej lycklig,
nån har fått mej att inse,
det är nån som förstår mej äntligen.

Men vem vet ni inte.

Dom flesta känner nog en lättnad,
en lättnad över att de är över med ..................mm vill inte ens säga namnet.

Nu ska jag återgå till min son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0